Zamane Sindrella’si

image

Her uyku saati oncesi Kulkedisi anlatilir bizde. Bu masali bi de soyle dinleyin:
“Varmis yokmus. Kankun(kalbur?) zaman icinde bi sindirella varmis. Cok iyi kizmis. Arkadaslari ona hep pislik yaptiriyomus (temizlik demek istiyolar). Birden pof diye Prenses Sofia gelmis (iyilik perisinin bugunku versiyonu olsa gerek). Onu balona goturmus (baloya degil dikkat ‘balon’a). Orada din dinn dinnnn diye ses duymus, eyvaah saat 3 olmus deyip dikidik dikidik kosmus, ayakkabisi dusmus. Prens ayakkabiyi almis dolabina saklamis. Ertesi gun tik tik tiiik diye kapi calmis. Sindirella uhuuu uhuuu ben de balona gitmek istiyorum diye aglamis. Prenses Sofia, uzulme ben seni balona gotururum demis ve bu hikayede burada bitmiiiiis…”
Kizcagiz garibim muradina eremiyo anlayacaginiz, hergece partilerde balolarda geziyo Prenses Sofia’yla beraber. Kotu arkadas kurbani olmus yani… 🙄

Reklamlar

Haydi sen de bir şey söyle :)

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s