EVRENE MESAJ (-Evren kim? -Tanimiyorum?)

30 yillik hayatimin en zor donemeci, cocuklarimin ilk 6 ayiydi. Yasiyor gibi degildim. Sanki sonsuz bir kisir dongunun icine hapsolmus, sonsuza kadar bu karabasanla yasayip gidecekmis gibi hissederdim. Cevremdeki daha buyuk cocuklu ailelerin bebekleri sanki hic bebek olmadan o halleriyle dogmuslar, sanki bizim bebeklerimiz hic bir zaman onlar kadar buyumeyecek gibi gelirdi. Filmlerde gordugum cocuklu sahnelere bile sasakalirdim; cocukla sunu yapmak mi, buraya gitmek mi???! Evrende sadece benim, kocamin ve bebeklerimin oldugu kara bir deligin icine kisilip kalmis, degil dunyaya, bir daha asla herhangi bir gezegene bile ayak basamayacakmis gibi umutsuzdum. Durmadan gozumde soyle bir sahne canlandirip canlandirip, sonra da bunun ne imkansiz bir hayal oldugunu dusunup kahirlanirdim. Ama durmadan. Ikide bir… Sahne su; bir gun gelmis, bebeklerim buyuyup cocuk olmuslar, yurumeye konusmaya baslamislar, oglanlar babalarinin ellerini, kizim benim elimi tutmus, gezmeye gitmisiz. Bu kadar… 😄
Iyi geceler… 😋

image

One thought on “EVRENE MESAJ (-Evren kim? -Tanimiyorum?)

  1. Sizi çooook iyi anlıyorum..ikiz annesiyim ve bu hissiyatı iliklerime dek yaşadım.. sizi geç keşfettim bu arada, inşallah devamını getiririm 🙂 üçüz annesi olarak tecrübelerinizi, maceralarınızı ilgiyle takip edeceğimi biliyorum.. gerçekten kolaylıklar diliyorum ve samimiyetle sevgiler..

Haydi sen de bir şey söyle :)

