“Kendine Hiç Kalmayan Varlığa ‘Anne’ Denir”

a65fa2e22b4611e3871d22000a1f92db_7Doğum günü haftamda, hoş bir tesadüf, gülümsetecek bir anı olarak; nam-ı diğer Blogcu Anne, blogcuanne.com bloğunun sahibesi, “Annelik Her Zaman Toz Pembe Değildir” kitabının yazarı Elif Doğan ile keyifli bir söyleşi yaptık. O sordu, ben cevapladıkça cevapladım. Bana halimi soran herkese yaptığım gibi onu da sorduğuna soracağına pişman ettim 😀

İşte o keyifli söyleşiye aşağıdaki linki tıklayarak ulaşabilirsiniz. Belki sizin de merak ettiğiniz bir sorunun cevabı vardır 😉

“KENDİNE HİÇ KALMAYAN VARLIĞA ANNE DENİR”

7 thoughts on ““Kendine Hiç Kalmayan Varlığa ‘Anne’ Denir”

  1. Aaa diyarbakırdamısın cok yakınmışız bende elazıgdayım yani elazıglıyım..zevkle okudum sevgilerle…

Haydi sen de bir şey söyle :)

