SIRADIŞIYIM ÇÜNKÜ…

(www.siradisiannelik.com için yazdım…)

-o-

Bana gökyüzünden 3 can gönderildi…

Dendi ki;

“Sana bu canları veriyoruz, emanet ediyoruz. İstiyor musun diye de sormuyoruz. Onları aynı anda taşıyacak, dünyaya getirecek, sarıp sarmalayacaksın.Bir anda buram buram bebek kokusuyla dolduracağız evini… Sana sonsuz bir heyecan vereceğiz…

Tecrübesizliğin ve çaresizliğinle büyüteceksin onları. İlk kez çıkacağın bu zorlu yolda, 3 tane bebek kucaklayıp, hangi adımı atacağını bilmeden zaman zaman tökezleyecek, düşeceksin. Dizlerin kanayacak. Ama onları koruyacaksın. Yorularak öğreneceksin. Sonsuz bir güç vereceğiz…

Geceleri uykusuz kalacaksın, gündüzleri dinlenmek nedir bilmeyeceksin. Bunalacak, dertleneceksin. Bazen isyan edip ağladığın olacak. Ama yılmayacaksın. Onlar senin canın. Sevip kollayacaksın. Büyüteceksin. Tükendiğin her an yeniden yaratacağız seni. Sonsuz bir sabır vereceğiz…

Adil olacaksın. 3 eşit parçaya bölüneceksin. Ama ‘eşit’. Kendine hiç kalmayacaksın. Yalnız onların olup, onlara hayat vereceksin. Onlarda kendini gördükçe 3 kat kendine döneceksin. Onlarla yeniden çoğalacaksın. Sonsuz bir hayat kaynağı vereceğiz…

Dinlenmek, uyumak, boşa vakit harcamak nedir uzun bir süreliğine unutacaksın. Tam zamanlı bir annesin sen. 3 kat annesin. 3 kere annesin. Bencillik sana artık hiiiiç uğrayamayacak. Seni sonsuz bir anaçlıkla kuşatacağız…

Sonsuz gözyaşı vereceğiz. Onu sık sık kullanacaksın. Daraldığında, sıkıldığında, sevindiğinde, içlendiğinde… Ağlamaktan korkma. En büyük güç kaynağın gözyaşın olacak. Onunla besleyeceğiz seni…

Sonsuz bir hüzün vereceğiz. Anneliğin şanındandır hüzün. Annelerin yüzüne en çok yakışandır. Onunla derin derin düşünüp, evlatların için en iyiyi, en doğruyu hissedecek, bileceksin…

Umutsuzluğa kapılma sakın. En çaresiz anlarda çocuklarının gözlerine bak. Oradaki gelecek ışığını yalnız sen görebilirsin. Bu ışık hatırına dimdik kalmalısın. Hep güzel bir yarına inanıp, inandıracaksın. Sana sonsuz bir inanç vereceğiz…

Suratını asma sakın, hep acı şeyler yok payına. Sana bu sıkıntılar bedeline; sonsuz bir haz vereceğiz. Sonsuz bir evlat sevgisi ile saracağız kalbini. Öyle ki, onlara kızıp bağırdığın için pişmanlıktan oturup ağlayacak kadar…

Her güzelliği 3 kere yaşamayı vaadediyoruz sana. 6 öpülesi yanak, 6 gülen göz. Seni kucaklayan 6 kol sunuyoruz. ‘Seni seviyorum’ diyen, ‘annem’ diyen 3 dil, senin şefkatin için yanıp tutuşan 3 kalp veriyoruz…

Aynı anda, aynı yola çıkışınızdan itibaren; size sonsuz sevinç, mutluluk, eğlence, keyif, hayat vereceğiz…

Size sonsuz bir AŞK vereceğiz… İşte senin bütün korku ve endişelerini karşılamaya yetecek ilaç bu. O hiç bitmeyecek. Onunla korkusuzca bu yola çık ve emanetlerimize iyi bak…

“Kabul” dedim. “Hepsine sonsuz kere kabul. Emanetlerim canımdır…

Emanetlerimle yeni bir hayata başladım. Aslında ben hayata yeni başladım.

Sokakta görülüp şaşkın bakışlara, meraklı sorulara tutuluşumla, farklı tarafım üçüz çocuklarımla, ama en çok da kalbimde gizli bu özel ilahi mesajla…

Ben sıradışı bir anneyim…sıradışı

17 thoughts on “SIRADIŞIYIM ÇÜNKÜ…

  1. Vallahi ağladım okurken, çok güzel yazmışsın. Benim de bir oğlum var 1,5 yaşında, çok güzel ifade etmişsin tüm annelerin hislerini. Tabi 3 tane olunca senin hissettiklerin daha yoğundur eminim.
    sessiz takipçilerindenim aslında ama bu yazın için seni tebrik etmeden duramadım:) Harika…

    • Aaaa Emine niye sessizsin arada ses ver lütfennnn! :)))

      Çok teşekkür ederim Eminecim çok duygusal bi anima denk geldi. Begenmene sevindim. Senin evladini da Allah bağışlasın öpüyorum…

  2. harika yazmışsın yüregine sağlık :)) bende bu harika anneyi çok merak edyorum. bebiklerle bir poz koysanda merakımızı gidersek. 🙂 sende aldıgım güçle bende ikiz düşünür oldum 😀 birde 16 aylık oğlum var 😀

    • oyy hacer çok teşekkür ederim ama harikalık kim ben kim Allahaşkına. Gelip de doğal ortamımızda halimizi bi görsen 🙂 İnstagram da benim de bebeklerin de resimleri var aslında. Sitenin sol alt kısmında İnstagramda takip et butonunu tıkla. Hoşgeldin blogumuza 🙂

  3. bayıldım cnm.duygulandırdın da.
    SEN ANNELİĞİN HAKKINI BÜYÜKLÜĞNÜ VERENLERDENSİN.
    BİZ BİRİYLE ZOR UĞRAŞIRKEN SEN 3 TANE BİRDEN,SEN ÜÇÜZ ANNESİSİN İLK BAŞTA ŞANSA BAK DENSEDE,ÇOOOK ŞANSLI ANNELERDENSİN.
    RABBİM SENİN YANİ SEMA KULUNUN 3 ÇOCUĞA BAKABİLCEK SABIRDA GÜÇTE VE BECERİKLİKTE OLDUĞUNU EZELDEN BİLDİĞİ İÇİN NASİP ETTİ BU GÜZEL 3 ŞANSLI BEBEĞİ SANA.
    RABBİM SANA SABIR KOLAYLIK VERSİN KUZUM.RABBİM BÜYÜKTÜR RAHATLAYACAĞIN ZAMANLARDA GELCEK.SENİ SEVİYYYOOOM MARİFETLİ ANNEM 🙂

  4. sevgili 3 bebe nin annesi…

    seni dogal anneyim deki dogum hikayene tanik olma davetin sayesinde taniyip huzunlu hastane gunlerime denk geldiginden mutevellit bolca gozyasi dolu bir face mesaji ile de selamlamistim..

    bloguna kisacik bir goz atarken bu yaziyi okudum ve yine yazmadan gecemedim…o vakitler hastanede olan iki numaram kucagimda,, kulkedisi misali 12 yi gormeden uyuyamadigimizdan kizimin odasindan gelen komik horultular esliginde bir kolumda kayip gitmis basi, az once begenmeyip tukurdugu emzigi, battaniyesi, yere dusmesin diye tuttugum sapkasi varken sol elimle de dakikalardir bunlari ciziktiriyorum…

    bana bunu yapma!..

    her seferinde aglatma…

    🙂

    o zaman da soylemistim, kelimelerle tam da benim sevdigim tarzda oynuyorsun…

    aslinda bir de itiraf: butun bunlardan sonra, ben de bir blog olusturmak istiyorum..butun o dort duvar arasinda yasadigimiz huzunlu, duygulu, komik ama her haliyle paylasilasi onca ani zamanin azizligine ugrayip unutulup gidiyor…

    kotarabilir miyim bilemiyorum…

    ama ummak guzel..

    yuregin dert gormesin demek istedim sana…

    sevgiyle kal e mi!….

    • neslihan neslihan seeeennnnn nerdesiiinnnn? diye çemkiriyorum işte ben de sana! 🙂 ben senin o mesajına cevap yazmıştım, bir daha cevap gelmeyince nasıl merak ettim biliyo musun? Demek hastaneden çıktı minik kuş hadi gözün aydın çok çok sevindim 🙂 sen bu anlattığın şekillerde böyle yorumlar yazabiliyosan blog işini hayli hayli kotarırsın hiç merak etme. Blogu açınca adresi vermeyi de unutma emi hayırlı olsuna gelicez :)) öptükkkk

  5. Bende bir ikiz babası olarak, İnanılmaz duygulandım, yazdıklarını okurken her satırında eşim gözümün önüne geldi.

    Yazını okurken eşimin;

    sonsuz bir heyecanını,
    sonsuz bir gücünü,
    sonsuz bir sabrını,
    sonsuz bir hayat kaynağını,
    sonsuz bir anaçlığını,
    sonsuz gözyaşını,
    sonsuz bir hüznünü,
    sonsuz bir inancını,
    sonsuz bir hazzını,
    sonsuz iki evlat sevgisini,

    Ve 4 öpülesi yanak, 4 gülen göz. Onu kucaklayan 4 kol,
    ‘Seni seviyorum’ diyen, ‘annem’ diyen 2 dil, onun şefkati için yanıp tutuşan 2 küçücük kalbi düşündüm.

    İnanın gerçekten sıradışı MELEKlersiniz…..

    YÜCE ALLAH YARDIMCINIZ, YARDIMCIMIZ OLSUN…

    • Aaaaa ilk kez bir babadan yorum alıyorum çok sevindim 🙂

      Allah bağışlasın ikizlerinizi..

      Bu sonsuz gücümüzün büyük bir kısmını eşlerimiz olarak siz oluşturuyorsunuz zaten, yoksa nasıl üstesinden gelelim..

      Eşim bu yazıyı okuyunca, ona dokunur bişey olmadığı için birazcık içerlenmişti 🙂 Sıradışı babalar için de ayrıca bir yazı yazıcam, hep aklımda, bulduğum ilk fırsatta..

      Teşekkürler 🙂

  6. Canım ne güzel, ne kadar içten söylemişsin herşeyi… Hayat bir sınav dediler hep… Ve öğrendik… Fakat bu sınavın sonucunu asla bu dünyada bilemeyeceğiz…. Sadece yaşanıp, yaşatılanlar kalacak yanımıza kâr… Senin kârın üç kat fazla olsa gerek… Biliyorum zor ama değer bu güzelliklerin bir gülüşüne, sıcacık oluşuna….Yüce Rabbim sıcaklığınızı hiç bitirmesin. Hepinizi çok seviyoruz ve kocaman öpüyoruz….

    • Canım arkadaşım hoşgeldin renklendirdin buraları 🙂 Sayı kaç olursa olsun bizim kârımız, kazancımız, varımız yoğumuz evlatlarımız değil mi? Allah onlara dert keder göstermesin de varsın biz sınavını verelim. Biz de öpüyoruz sizi ve çok seviyoruz… 🙂

  7. Icimden bir suru sey yazmak geliyor ama toparlayip senin gibi ifade edemiyorum ben.
    Operim,
    Ellerinden,yanaklarindan kocaman yureginden.

    • Ahhh yelizcim sen de ifadede zorlanıyorum dersen hepimiz yatıp ölelim. Blogun olduğundan haberim yoktu, ig deki profilinde link yok, tesadüfen bloga bıraktığın yorum bilgilerinde gördüm web adresini. Bu kızın niye bi blogu yok ki yaa diye daha önce aklımdan geçirmiştim çünkü ama varmış ki bile çoktan :)) Takipteyim 😉

Haydi sen de bir şey söyle :)

