BİR ANDa Veda Ettik…

Söyleyecek pek çok şey bulamayacak kadar üzgünüm…

Şaşkınım…

Ama iki lafı bir araya getiremeyecek durumda olduğum şuan yazmak istedim vedasını…

Yılların, gençliğimizin, çocukluğumuzun, bir dolu hayatımızın habercisiydi o…

Hepimizin çocukluğundan beri sesi çınlamaz mı, akşam haber saatinde, biz oyuna, derse dalmışken, evimizde onun sunduğu haberlerin sesi?

Yakın tarih belgesellerinden hangimiz birşey öğrenmedik? Hangimiz belgeseli onun sunumuyla sevmedik?

Hangimiz onun gaflarıyla, neşeli yorumlarıyla tebessüm etmedik, kahkaha atmadık?

Her akşam keyifle evimize konuk ettiğimiz o gülen adam yok artık. Bir anda gitti. Onu seven sevmeyen herkesi şoke ederek…

Sizin şaşkın bakışlarınız arasında gözlerimden yaşlar akarak okudum hastalık ve ölüm haberlerini. Bütün günümü, ailemden, yakınımdan birini kaybetmişcesine boş bir kafayla geçirebildim…

Aslında bu hesapsız bir anda gelen ölüm biraz da babamın ölümünü anımsattı bana…

Babanızın deyimiyle, bir tarihe tanıklık ediyoruz/(farkında olmasanız da) ediyorsunuz yavrularım.

Haberin duayeniydi o. Bir ‘usta’ gazeteciydi. Görüp görebileceğimiz en başarılı, en seçkin adamlardandı o. Sayısız öğrenci yetiştirmiş bir hocaydı… Bunları okuduğunuzda hala tanımamışsanız çocuklarım, okuyun, araştırın ve tanıyın onu…

Ekranlardaki boşluğuna alışmamız hiç kolay olmayacak. Şu anda onun anısına geçmiş programları var tv de. Baktıkça bir içim ısınıyor, bir artık varolmayışını hatırlayıp derin bir hüzünle doluyorum..Ne neşeli, ne keyifli, ne hoş sohbet adamdın sen Mehmet Ali Birand

Seni gerçekten çok özleyeceğiz…

Nur içinde yat…..

mehmet-ali-birand-a-gore-basortusu-zarar-veri

5 thoughts on “BİR ANDa Veda Ettik…

      • Farkediyorum canım. Ama hayat böyle. En azından gitmeden önce çok büyük işler başarmış ve bir çok insanın gönlüne, ruhuna dokunmuş bir adam. Yokluğuna bu kadar üzülmektense bugüne kadar başardığı işlere bakıp hem onun için, hem de ulaşabildiği insanlar için memnun olmayı denersek, acının biraz hafiflemesini sağlayabiliriz.
        En azından bu benim görüşüm. Öpüyorum canım.

Haydi sen de bir şey söyle :)

