YARDIMCI KONUSUNDA ŞANSSIZ OLDUĞUMU DAHA ÖNCE SÖYLEMİŞ MİYDİM???

Bu da olmadı. Bu da gol diiiil!…

Arkadaş, şanssız mıyım, yoksa bende mi bi uğursuzluk var anlamadım gitti. Yardımcılar dikiş tutturamıyor. İlla geçerli bi sebep bulup kaçıp gidiyorlar! Hayır, sebep geçerli diye bişey de diyemiyorsun, “iyi, tamam..” deyip kalakalıyosun ortada civciv gibi. (Neden civciv, onu ben de bilmiyorum)

Baktım ki bu iş böyle olmuyor, kimseyi elimde tutamıyorum diye, iki seferdir hayırlı gelsin diye özellikle cuma günü başlatıyorum kızları,ama gidişleri de yine bir cuma gününe denk geliyor! Dalga geçer gibi! Bazen de diyorum, acaba ilahi bir mesaj olabilir mi? “Kulum Sema, boşuna debelenme birini bulacam diye, otur evinde, paşalar gibi bebelerine de baaak, yemeğini de yaaap, bulaşığını da yıkaaa, evini de kendin süpür!” diyor olabilir mi ki Allah bana? Başka bişey gelmiyor valla aklıma? Ben de böyle olduğunu varsayıp, yine şu mübarek cuma günü dımdızlak ortada kalışımın şerefine, “Peki Allahım, sen öyle diyorsan…” deyip, sıvadım kolları-paçaları (mecaz değil ha, gerçekten sıvadım) giriştim evimi temizlemeye. Sizi de oyun alanına indirdim, ben işimi bitirene kadar çizgi film izlediniz. Allah bu çizgi filmleri yapandan da, tv yi icat edenden de, oyun alanı fikrini bulandan da, o oyun alanını bize hediye eden Filiz’den de razı olsun valla, yoksa halim haraptı!

Esasında bu seferki yardımcım işi bırakmadı. Ama yok ortada kaç gündür. İşe başlarken belinden ciddi bir rahatsızlığı olduğunu biliyordum ve bunun bizim için sıkıntı yaratacağını da. Gelgelelim zaten bu kızın, aslında biraz hatır için geldiğini, geçici bir süre bizimle olduğunu önceki yazıda yazmıştım. Gerçi en son geldiğinde ben bu geçici olma durumunu biraz eşelemiş, biraz daha net bilgi istemiştim kendisinden. Beni ortada, zor durumda bırakmayacağını, şimdilik kendine başka bir iş aramadığını, rahat olmamı söylemişti. Tek sorun belindeki bu rahatsızlık ve çocukları sevmemesiydi. (Evet çocuk sevmediğini, sadece ev işi için gelebileceğini söylemişti, ben de mecburen ses çıkarmamıştım). Her ne kadar ben zaten sizin her türlü bakımınıza kendim koşturuyor, yardımcıdan sizinle ilgili bir yardım almıyor olsam da (çok nadir; acil bir işim olduğunda sizi 5 dk oyalaması veya ben size banyo yaptırırken geride kalan iki kişiyle oyun oynaması gibi), buna rağmen ‘çocuk sevmemesi‘ gerçeği, o çocukların anası için yeteri kadar rahatsız ve mutsuz  edici bir durum. Başka çare olmayınca, ayak altında dolaşan çocuklarına ters ters bakan kadını çalıştırmaya bile mecbur kalıyor insan…

E özünde gerçekten iyi bir kızcağız olunca kızamadım da aslında. Ne yapalım herkesin meşrebi, seciyesi farklı, çocuk bakımına sabrı yokmuş ne yapalım dedim, göz yumdum. Ama kızın bu rahatsızlığı çok geçmeden işimize taşı koydu. Geçen gün, rahatsızlandığı ve hastaneye gitmesi gerekiğini haber verdi, bir iki gün idare ettim. Bugün gelmesi gerekiyordu, ama bugün yine bir haber geldi; ayağa kalkamayacak kadar kötü olduğunu söyleyip bugünlerde onu idare etmemi rica etti. İkimiz için de üzüldüm. Yani görüldüğü gibi işi bırakmıyor ama gelemiyor da. Ne zaman gelebileceği de belli değil. Yeni birilerini aramaya başlamak farz oldu…

Diğer yandan su çiçeğinin diğer kardeşlere geçmeyeceğini sanmakla acele ettiğimiz dün ortaya çıktı. ‘Su çiçeği’ is loading Bebek II. Egemenimiz çiçek açmaya başladı! Üstelik bugün Bertuğ’un da karnında minicik bir iki kırmızı noktacık gördüm, muhtemelen Bertuğ da tomurcuklanmaya başlıyor. Ve ne hikmetse yine bu çiçek açma mevsimi bir yardımcının daha gidişine rastlıyor. (Yani Allah diyor ki, “Ey kulum, otur hasta bebelerine de kendin bak”)

Son olarak haberini vereceğim bir diğer gelişme ise uyku sayısında indirim yapmış olmanız. Gündüz uykularını ani bir kararla teke düşürdünüz. Bir kaç gündür onun savaşı içindeyiz sizinle ama benim için baştan yenik bir savaş bu, 3’e 1’iz ne de olsa… 🙂

14 thoughts on “YARDIMCI KONUSUNDA ŞANSSIZ OLDUĞUMU DAHA ÖNCE SÖYLEMİŞ MİYDİM???

  1. Mrb eren in sayesinde tum hikayeyi okudum ve sızı tebrik etmek istedim bi oglum var ve biliyorumki en zor is cocuk buyutmek hele sizinki zorun cok ustunde allah kolaylik ve sabir versin bu arada bende eskisehirliyim:)

  2. Canım Allah yardımcın olsun. 3 hasta bebek ve yardımcı yok. ne yazık ki ben de 4-5 kere yaşadım aynı durumu ve biliyorum inanılmaz zor. Bir de kendin hasta olunca inşallah olmazsın daha da zorlaşıyor biliyorum. Bence acilen facebookta sayfa aç derim ben de takip ederim hemen. Benimki http://www.facebook.com/1hassasanne eğer takip etmek istersen. Benim 3 kuzum biraz daha büyük belki sana faydam olur. Kolay gelsin ve inşallah hayırlı ve iyi niyetli yardımcı diliyorum sana. Sevgiler Ece (@Hassas Anne)

  3. Seni okuduğum zaman icimi bir sevinc kaplıyor, ucuzlerim olmadıgından halime sukredip mutlu olmaktan doğan bir sevinç degil bu 🙂 bn de 28 aydır anneyim, anneliğim beni gittikçe daha fazla altında eziyor, yıkım artıyor ama yine de mutluyum. Onsuz hayatım hic bu kadar anlamlı olmazdı. Senin için de ayni seyler geçerli. Sen özel bir insansın ve bu yüzden bu bebeklere sahipsin, biliyorum… Kendine iyi bak! Lazimsin bize:)

    • Sinemcim severim seni 🙂 Yine yorumunla yüzümü güldürdün. Allah yavrukuşunu sana bağışlasın ama hadi hadi itiraf et iyi ki üçüzlerim filan yok dediğin oluyo arada di miiiii :)))

  4. Geri bildirim: HIPHIZLI BİR ‘SU ÇİÇEĞİ VE YARDIMCI RAPORU’ « 3 bebe 1 arada

  5. Arkadaşlar bacikalfa.com sitesinde aradığınız bakıcıyı bulabilmeniz mümkün. Site İstanbul’dan Diyarbakır’a kadar tüm Türkiye’yi kapsıyor. Bakıcılık işi arayanlar ile ailelerin buluştuğu bir site. İncelemenizi tavsiye ederim, belki aradığınız bakıcıyı oradan bulabilirsiniz…

Haydi sen de bir şey söyle :)

