Havuçlu Peynirli Omlet

Bunu da “Offf bugün yumurtayı ne kılıklara soksam da yedirsem??!” diye düşündüğüm bir gün buldum. Olur mu ki acep dedim, bebelerimi deneme tahtası yaptım mecburen. Olmak ne kelime, haaariiikaaa oldu! Hatta takip eden günlerde bıkana kadar kendime bundan pişirdim. (Şu an bile canım çektiğine göre henüz bıkmamışım) 😛

İşte tarif;

  • 1 tatlı kaşığı terayağı
  • 1 havuç
  • 1 kibrit kutusu peynir (keçi peyniri kullanıyorum ben)
  • Bebek sayısınca yumurta (1 yaştan küçükse sarısı)
  • Çekilmiş ceviz (1 yaştan büyükse tabi)

Tereyağı ve rendelenmiş havuçları tavaya koyduktan sonra yağ eriyene kadar karıştırarak kavuruyoruz.

Yağ eriyince daha fazla yanmaması için üzerine biraz su gezdirip havuçları pişmeye bırakıyoruz.

Havuçlar yumuşayınca ufalanmış peyniri de ekleyip biraz daha çeviriyoruz (çok değil).

Sonra bu karışımın üzerine yumurtaları kırıp ceviz içini ilave ediyoruz.

Yumurta piştiği gibi kapatıyoruz. Afiyet, bal, şekeeer 🙂

One thought on “Havuçlu Peynirli Omlet

  1. Geri bildirim: “Bebeler Yesin, Analar Gülsün Diye” Kampanyası « 3 bebe 1 arada

Haydi sen de bir şey söyle :)

