Fırında Karnıbahar ve Kabağın Dansı :p

Hergün “Bebeklere bugün ne pişirsem????” hatta bir gece önceden “Bebeklere yarın ne pişirsem???????” stresinden kurdeşen dökücem yemin ederim! Yaptığımı beğenirler mi, yerler mi, yemezlerse yedek planım ve yemeğim ne olacak? Bütün bunları düşünürken bi bakmışsın insan ister istemez yemek uydurukçusu oluveriyo…

Elimde kabak ve karnıbahardan başka bişey yoktu o gün. Böyle bişey uydurdum işte. Ama güzel oldu. Afiyetle yediler 🙂

  • Yarım karnıbahar
  • 1 adet kabak
  • Yoğurt (göz kararı 😦 )
  • 2 kaşık Tam un
  • Biraz zeytinyağı

Karnıbaharları düdüklüde haşladım. Fırın tepsisine yaydım. Patates ezeceğiyle bi güzel ezdim. Üzerine rendelediğim kabağı ekleyip harmanladım. Ayrı bir kapta yoğurt, yağ ve un karışımından oluşan bi sos hazırladım. Azıcıkda tuz ilave ettim bu sosa. Tepsideki karışımın üzerine döküp kaşıkla bastırdım. Susam ektim üstüne de. (Sosun içine yoğurt eklemeyebilirsiniz, biraz ekşimsi bir tat veriyor). Isıtılmış fırında 180 derecede 20 dakika pişirdim. Ailecek afiyetle yedik… 😉

One thought on “Fırında Karnıbahar ve Kabağın Dansı :p

  1. Geri bildirim: “Bebeler Yesin, Analar Gülsün Diye” Kampanyası « 3 bebe 1 arada

Haydi sen de bir şey söyle :)

