EREN’LE SÖYLEŞİMİZ

Twitter’da tanışıp kaynaştığım, çok sevdiğim bir sürü anne var. Zaten yeteri kadar asosyal olan hayatımın vazgeçilmezi onlar diyebilirim. Birgün tvitleşmesem özlüyorum vallahi yaa!

Onlardan birisi de Sevgili Eren. Her ne kadar, blogumda onun hakkında bir yazı yazacağımı söylediğimde, onun ‘mikemmmelliği’nden bahsetmem için baskılar yapmış olsa da; bana yaptığı cazgırlıklar, hele ki beslenme konusunda -hem her haltı ona sorup- hem de aldığım cevaplarla, -sağlıklı beslenmeler adına- damak zevki dünyamı başıma yıkışından, ne zaman kaçamak bir tıkınma anı yakalasam korkulu bir rüya gibi hayaliyle karşıma dikilişinden bahsetmeden duramayacağım! (Bütün bunları çıkardığımızda da mikemmmel bir insan çıkıyor işte ortaya 🙂 )

İşin aslı, herşeyime burnunu sokan bu kadını seviyorum ben yaw! İyi ki seni tanımışım be Eren, iyi ki hem böyle bilgili, hem bu kadar eğlenceli, hem samimiyetinde ennn rahat ettiklerimden biri olarak yanımdasın ve iyi ki böyle bir yol göstericileri var bebelerimin (yoksa anaları onlara -iyi ediyorum sanıp- ne bulursa yedirir, obez edebilirdi).

Bu hatun kişi, internet sayfasında yayınlamak üzere bir röpörtaj yapmak istedi benle. Seve seve kabul ettim. Yüzyüze olmasını tercih ettiğim bu söyleşi, aradaki aşılması güç okyanus mesafesi yüzünden e-postayla oldu malesef. Ama ben çok keyif aldım, onunla bunları paylaşmaktan. İşte o söyleşimizBebek Yapım Bakım Onarım- Bir Üçüz Hikayesi

6 thoughts on “EREN’LE SÖYLEŞİMİZ

  1. Sema’cım,ilgiyle okudum.cok guZeldi.en zor zamanları geride birakmissiniz bence.aynı kaderi paylaşan biri olarak söylüyorum ki aynen dediğin gibi yaşadığımız zorlukların her anına deger.evlatlarımız gülsün yeter.hersey onlar için.bundan sonrası yogun olmaya devam etse de eminim cok daha guZel,huzurlu ve zevkli olacak.

    • Evet o zor zamanları atlattık çok şükür gözdecim (gerçi diş dönemi bana kolik kadar ağır geldi, bi de emekleme faslı derken zor zamanlar bitmek bilmiyo :)) Ama şu var ki, onlar büyüdükçe, seni tanıyıp gülen gözlerle baktıkça, kucağına sırnaştıkça, kısacası geri bildirimler aldıkça tadı daha bi güzel oluyo. Allah dertlerini göstermesin…

  2. Sanırım ben de o söyleşi sayesinde seni tanıma fırsatı bulmuştum Semacım, çok etkilenmiştim doğum hikayenizden, twitter ve bloglar sayesinde hayatıma giren annelere çok şey borçluyum, iyi ki varsın, iyi ki varsınız diyorum bende 🙂

  3. Geri bildirim: BASINDA BİZ :P « 3 bebe 1 arada

  4. Geri bildirim: BASINDA BİZ :P | 3 bebe 1 arada

Haydi sen de bir şey söyle :)

