YARIM KALAN BİR YAZI

Ben bu satırları yazarken sizler çok yakınımda, hatta dibimde, çığlık ve gülücüklerle beni taciz etmekle meşgulsünüz. Tamam şeker bir anneyim, tamam tamam çok şekerim, bal gibi, lokum gibi bi anneyim. Üff tamaaaaaam dünyanın en pamuk annesiyim( :P) doğal olarak da beni çok seviyorusunuz, ama bu kadar da kısıtlama olmaz ki canım, özel hayat diye bir şey di mi ama?  Bir yanımda ego, bir yanımda bero, gözümün içine öyle tatlı bakıyor ki, bir öpüp iki yazıyorum. İlgi delileri siziiiiii!…  Sizin bana ettiklerinizi yazmaya oturduğumu anladınız da mı şirinlik yapıyorsunuz? Tamam bugünlük şikayet etmiyim, gelin hadi oyun zamanı… 🙂

(Diye yarım bırakılmış bi yazı var günlükte. Hakkaten bırakıp, gidip oyun oynamışız galiba:) )

Haydi sen de bir şey söyle :)

