SONBAHAR-KIŞ KREASYONU/31.Hafta

Gün sayıp duruyoruz yavrularım. Az önce kontrolden geldik. Fıkır fıkırdınız yine.30.hafta bitti. 1500 gram olmuşsunuz, aferin. 2000 gram olmadan doğmak yok ama, anlaştık mı? Anlayanlar anlamayanlara anlatıversin lütfen. Doktor “Herşey çok güzel, böyle giderse 35.haftayı görücez” dedi. Gerçekten öyle mi, yoksa beni motive etmek için mi söyledi, bilemiyorum. Ama amacına ulaştı, artık daha iyiyim.

Beşikleriniz de geldi. Böylece odanızın hazırlığı tamamen bitti sayılır, ufak tefek eksiklerin dışında. Ama ben hala bebek alışverişi çılgınlığımın önüne geçemiyorum bir türlü, biri beni durdursun lütfen! Hani rejime başlamaya karar verince iştah daha da artar ya, benimki de o hesap, her dışarı çıkışımızda “Bu defa bebeklere birley almak yok! diye karar alıyorum ama yine de elimde mutlaka en az küçücük bir parça eşyayla dönüyorum eve!

Tabi evi doldurduğum bu cici bicilerin yanı sıra bir de sonbahar-kış örgü koleksiyonumuz var bak, bahsetmeyi unutuyordum az kalsın. Hamarat ananız bir örgü fabrikası titizliğiyle yaz demedi, sıcak demedi sizler için bu özel kreasyonu oluşturdu. Kıymet bilin. Şimdi sıra kapı süsünde. Özlem teyzenizle birlikte bir model tasarladık (Yalan, o tasarladı). Hatta bugün onun kendi oğluşunun kapı süsünü birlikte yaptık (kuyruklu yalan, o yaptı ben sadece işçilikte yardım ettim). Gerekli malzemeleri alalım sizinkini de yapıcaz yavrularım hiç üzülmeyin.

Bu arada isimler konusu netlik kazandı. Sonuç mu, ben kazandım! Babanız, ona sunduğum isimler arasından Egemen‘i seçti tesadüfen 🙂 Gücü, hakimiyeti simgelediği gerekçesiyle. Böylelikle bu konu da tatlıya bağlanmış oldu. Son durum şöyle: Gülce, Bertuğ ve Egemen. Ayyy sizi çok seviyorum ben yaaa! 🙂

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

5 thoughts on “SONBAHAR-KIŞ KREASYONU/31.Hafta

  1. Nasil yaaa :s butun bu orguleri sizmi yaptinizzzzzz Allah kime 3uz verecegini bilio:)supersin peki park yataklarindan memnunmusun bnde 5aylik kizima alcamda?onerirmisin?

    • hahaha teşekkür ederim :))) Allah bi daha örgü öremesin diye vermiş sanırım 🙂 İyi ki de vermiş kerataları :)))
      Evet ben memnunum şahsen. Doğduklarından beri yatıyolar. Ama bazı çocuklar sevmiyomuş, tanıdığın birinde varsa bikaç gece dene istersen.

Haydi sen de bir şey söyle :)

