DEPREM/28.Hafta

Ve asıl korkunç haber. Ben ilaçların etkisiyle korkuluk gibi gezerken bugün, ortalıkta müthiş bir sarsıntıyla dona kaldım. Yine tansiyonum düştü sandım ama keşke öyle olsaydı. Bu bir depremdi. Bozulan sinirlerimin de etkisiyle oturup hüngür hüngür ağladım. Birkaç saat sonra öğrendik ki, Van’da feci bir deprem olmuş. Yıkım felaket, ölü sayısı belirsiz. Özellikle son zamanlarda haber izleyemez olmuştum zaten, bu haber beni derinden etkiledi. Tam da soğukların başladığı şu günlerde! Oradaki küçük bebekler için birşeyler örüp yollamak istiyorum…

Haydi sen de bir şey söyle :)

