ŞEKER BİR KADIN OLDUĞU İSPATLANMIŞ ANNE!/27.Hafta

Bence bu hastanenin laboratuvarında bir sorun var. Kesin. Benim gibi sağlık abidesi bir insanın sonuçları bozuk çıkıyor habire! Geçen sefer de çok esip gürlemiştim, çemkirmiştim ama gene oturmuştum oturduğum yere. Bi de üstüne üstlük diyet listelerine uymuştum paşa paşa. Bu sefer de en az o zamanki kadar sinirlendim ama metanetimi korumaya çalışıyorum. NASIL BENİM ŞEKERİM YÜKSEK ÇIKIYOR ARKADAŞ YAAAA???!!!

Ben zaten çok sağlıklı besleniyorum amaaa” lara girmiyorum hiç defa. Zaten işe yaramıyor. Ama beni çok şaşırttı yine bu durum. Kendimden bunu hiç beklemezdim 😦

170 çıkmış sonuç. Şaşırttığı kadar üzdü de bu durum beni. Şimdi bu kadar sakin anlattığıma bakmayın. İlk öğrendiğimde salya sümük saatlerce ağlayıp, bebelerime bir zararı var mı diye araştırdım internette. Birbirinden iç karartıcı yazıyı okudukça daha bi salyalı sümüklü ağladım. Ama sonra onların düşük ihtimalli riskler olduğunu, hamilelerin bilmem kaçta kaçının başına geldiğini, diyete uyulduğu takdirde bebelerin etkilenmediğini öğrendim de öyle dindi salya ve sümüklerim (ne pis bi anneyim ben böyle ıyyy).

Babanız sonucu öğrenir öğrenmez hemen bir diyetisyende alıp soluğu bana bir diyet programı getirmiş. Böyle diyet olmaz olsun! Destan gibi. Bari yenilmeyeceklerin değil yenebileceklerin listesini vereydiniz de, hem size kağıt ve mürekkep masrafı olmayaydı, hem biz de samanlıkta iğne aramak zorunda kalmayaydık! Onca yasaklı yiyecek arasında ne yiyebileceğimi bulmak için gece boyu oturup düşündük babanızla. Bir iki şey bulduk tabi. Aç ölmem yani bu sonuçla…

Ama ben bi göreyim sorucam o doktora, “Onu yeme, bunu yeme, benim içimdeki 3 sabi sübyan neyle beslenecek a hekim başı, hiç mi insafin yok senin!” diye. Ne koparsam kârdır, korkmayın evlatlarım anneniz geri alır beslenme hakkınızı…

Herşey bir yana da, ömür boyu bu listelere uymak zorunda olan insanlar geldi gözümün önüne. Başına gelmeden bilmiyor kimse. Allah yardımcıları olsun…

4 thoughts on “ŞEKER BİR KADIN OLDUĞU İSPATLANMIŞ ANNE!/27.Hafta

  1. ben hayatımda şeker yemedim, 200ün üstünde çıktı şeker.şekerin stresle de çok alakası varmış.stres şekeri tetiklermiş.bak bunu bilmiyordun di mi:)

Haydi sen de bir şey söyle :)

