ŞEKER YÜKLÜ ANNE/26.Hafta

Şeker yüklemesi” sözünden ne anlıyosunuz çocuklar? Valla ben bunu yıllardır duyardım da, gözümde hep söyle bişey canlanırdı: Hamile bir kadın gitmiş hastaneye, ağzını kocaman açtırmışlar, yanaşmış bir kamyon, kasasından kadının ağzına kilolarca toz şeker dökülüyor. Kafamdaki manzara buydu yani. Ne yapayım 🙂

Bugün gittik aç açına hastaneye.  Neymiş efendim bir toz alıyormuşsun, karıştırıyormuşsun suyla ve içiyormuşsun. Teoride çok basit bir işlem di mi? Siz onu gelin de bana bir sorun. Aman Allahım, ben o suyu içene kadar midem ağzıma kaç kez geldi, kaç kez hastanenin orta yerine kusmaktan döndüm haberiniz var mı? Vardır tabi, siz de içerdeydiniz o sırada. Küçücük bir pet şişe suyu içmek ne kadar sürebilir ki en fazla? Benimki 40 dk. sürdü de… Bir de üstüne 4 saat aç beklemek, ve her saat başı gidip kan vermek vardı ki aklıma geldikçe yine kusasım geliyor… 😦

Ben zaten şeker bi kızım, hiç gerek yok bana şeker yüklemenize” dedimse de dinletemedim. Hayır yani bu kadar şeker kıza bidaha şeker verince nooolur, sonuç yüsek çıkar. Bak benden söylemesi…

4 thoughts on “ŞEKER YÜKLÜ ANNE/26.Hafta

  1. ay ne iğrenç birşeydi o şeker yüklemesi ya..ilk öğrendiğimde amaaan bu muymuş, çok da korkulacak birşey değilmiş dediğim ama öğüre öğüre içmek zorunda olduğum şey:(( arkasından beklemesi de cabası:((((

Haydi sen de bir şey söyle :)

