BİR GARİP DOĞUMGÜNÜ/25.Hafta

Dün benim doğumgünümdü. Bu harika günün nasıl geçtiğini öğremek ister misiniz yavrularım?:

Bu sabah ev temizliği için yardımcı geldi.

Ona kahvaltı hazıradım.

Birlikte kahvaltı ettik.

Sonra kız işe koyuldu.

Özlem teyzecik geldi. Evdeki iki karnı burnunda naparsa biz de onu yapıp, akşama kadar bebek örgüsü ördük.

Sonra bize yemek hazırladım.

Yedik.

Temizlik devam etti.

Akşam yıkatmadaki halılar geldi.

Özlem teyze ve temizlikçi gitti.

Babanız geldi.

Halıları serdi.

Amcanız doğumgünüm için hazırlık yapıp bizi çağırdı.

Ama ben ağrıdan şurdan şuraya adım atamadığım için, şurdan yatak odasına zar zor da olsa adım attım.

Kendimi yatağa fırlat(amadım bile).

Ne zaman ve nasıl uykuya dalabildiğimi hatırlamıyorum.

Offff ne bol aktiviteli bir doğumgünü geçirmişim yaz yaz bitmedi. Bi daha da bu kadar eğlenemem, tadı damağımda kaldı… pufff!…

 

Haydi sen de bir şey söyle :)

