DAYANILMAZ AĞRILAR/24.Hafta

24. hafta bugün itibariyle doldu. Hala ne kadar çok yolum var. Ya da olmalı… Yarı yolda gücümün tükenmesini ve sizi sağlıksız bir şekilde dünyaya getirmek istemiyorum!

Yolumuzun malesef çok uzun olmadığına dair hislerim var son günlerde. Artık çok rahatsızım. Ağrılarımın şiddeti anlatılır gibi değil! Özellikle sırt ve kaburga ağrılarım akşam saatlerine doğru öyle artıyor ki, her akşam ağlayarak giriyorum yatağa. Yatmak bile çare değil ki! Hiç bir şekilde rahat etmem, acıları hafifletmem mümkün değil…

İşin kötüsü henüz sadece 600’er (küsür) gramsınız. Tamam bu, haftanıza göre olması gerek kilo zaten. Herşey yolunda. Ama siz daha birer kilo bile yokken ben bu kadar acı çekiyorken, olası doğum zamanınızda 1500-2000 gram olacağınızı gözönünde bulundurursak, o günleri sağsalim göreceğimi hiç sanmıyorum… 😦 Şuan toplam 1800-2000 gram ağırlık taşıdığıma göre, acaba tek bebek hamileleri, bebekleri bu kilodayken bu kadar acı çekiyor mu acaba diye merak ediyorum?

Haydi sen de bir şey söyle :)

