VİCDANSIZ ANA, BEBELER AÇ!/23.Hafta

5.ay da doldu. Kasılmalar ve ağrılar ciddi bir biçimde arttı. Kalkınca oturamıyorum, oturunca kalkamıyorum. Hadi oturdum, ayağımı kanepeye uzatmak için kaldıramıyorum. Babanız gelip kaldırıyor vallahi. O kadar vahim haldeyim. Öngörülen doğum 15-20 aralık. O günleri görebileceğimizi hiç sanmıyorum…

Şu ana kadar en fazla 3-4 hadi biemedin 5 kilo almışım. Süper bir hamileyim övünmek gibi olmasın. Tek bebekli hamileler bile imreniyor. Tabi bu görüntümle çevremdekileri çok sağlıklı beslendiğim için gereksiz kilo almadığıma, kiloları sadece bebeklerin aldığına, gelişimlerinin tek bebekle aynı gittiğine ikna edemiyorum. Durmadan hapur hupur bişeyler yiyen canavar bir hamile modeli görmek istiyorlar çünkü. “Üç kat yemen gerekirken kilo alma korkusuyla bebeleri aç bırakıyosun! eleştiri oklarına hedef oluyorum. Evet kilo almaktan korkuyorum, yalan değil, bu yüzden de çok dikkatli beslendiğim doğru ama bu dikkat az yeme yönünde değil ki, kalorisi yüksek ama besleyiciliği minimum hatta zararı maksimum seviyedeki yiyecekleri yememe yönünde. Misal, kızartma, çörek-börek, hamur işleri, yağlı-ballı-şerbetli tatlılar, şekerli meyve sularu, fast-food vs… Aç değilsiniz yani bebelerim korkmayın. Ben sizi en etli, sütlü, vitaminli tarafından besliyorum. Emin ellerdesiniz…(ya da emin karınlarda:D)

Hatta öyle besledim ki, bir güç kuvvet geldi size, karnımın üstünde dalgalanmaya başladınız 🙂  Karşıdan bile görülebiliyo artık hareketleriniz. Geçen gün sağıma yatmış sol kolumu da karnımın üstüne koyup uyuma pozisyonu almıştım. Sen misin kolunu oraya koyan? Bir tekme yedim(konum itibariye tekmenin sahibinin Gülce olması kuvvetle muhtemel)resmen kolum havaya sıçradı! Aman dedim tövbe! Ben bu cazgırlara ne dokunur ne bulaşırım! Kendi halimde uyur, sesimi de etmem. Ama hangi şekilde uyuyayım cancağızlarım? Sağa dönsem oğlanın biri tepinir, sola dönsem diğer oğlan kaynamaya başlar. Sırt üstü yatmak zaten yasak, bebelere iyi değil… Uykusuz gecelere sayılı zaman kalmış, bari bırakın şimdi uyuyayım yahu!… 😦

Bu arada 4 tane battaniye bitirdi hamarat ananız. 5.si de yolda. Şu sıcak yaz günlerinde koca battaniyeyi dizine koyup örmek tam bir cehennem azabı ama olsun. Bebelerim üşümesin, rengarenk örtünsünler.

Üçüncü isim hala Mirza. Sanırım böyle de kalacak. Ses etmiyorum ama diğer iki ismin yanına hiç yakışmadı bu isim yahu!Çok eğreti duruyor, Gülce, Bertuğ bir de Mirza deyince. Hadi ilk ismi ben bulmuşum, şansımı fazla zorlamak istemiyorum, babanız bu ismi beğenmiş, bu olsun demiş. Hoş, bu ismi de bulup onun önüne getiren yine bendim, bak böyle bir isim var diye. Alışırız zamanla ne diyim. Yok ı-ıh… Alışamıyorum…

2 thoughts on “VİCDANSIZ ANA, BEBELER AÇ!/23.Hafta

Haydi sen de bir şey söyle :)

