TAHLİL SONUÇLARI/21.Hafta

Bu sonuca inanamıyorum! Yok yok, bunlar benim sonucum olamaz, kesin karıştı. Eski Türk filmlerinde olur ya… Yok yahu kabul edemem!

Benim kadar sağlıklı beslenme delisi olan, yediği içtiği herşeyin ‘içindekiler‘ini didik etmeden, adını ilk kez gördüklerini google abiye sormadan, enerji öğelerini hatmetmeden, kalori hesabı yapmadan yemeyen, kötü bişeyse ağzına sürmeyen, yağlı, tuzlu, baharatlı, üç beyazlı şeylerden köşe bucak kaçan, akşama kadar evin içinde “ben şimdi ne yesem de bebelerimi beslesem” diye dört dönen birine yapılır mı bu??? Bu hatunun, nasıl olur da karaciğer enzimleri yüksek, protein değeri düşük çıkar arkadaş?

Daha ne yapabilirim ki? Benim bu yaptığım ettiğimle yürüyen sağlık timsali olarak gezmem gerekirken şu sonuca bak. Otur sıfır!

Tamam, protein çok sürpriz olmadı, sizin hatrınıza 27 yıllık yaşantısında et yemeye yeni başlamış biri olarak. Ama yine de bu sonucu beklemiyodum ben, 100 beklemesem de 90 falan bekliyodum, gidiş yolumdan bari bir iki puan verseydin hain laborant, hepten mi kırdın puanımı?! İtiraz ediyorum yeniden okunsun benim kağıdım, çok pis kompleks yaptım!…. 😦

Gerçi doktor, “çoğul gebeliklerde değerlerin anormal çıkması olasıdır” dedi, iyi tamam onla avunayım bari ben de…

Nerde benim bitter çikolotam? Hıh!…

2 thoughts on “TAHLİL SONUÇLARI/21.Hafta

Haydi sen de bir şey söyle :)

