EĞLENCELİ BİR KONTROL/20.Hafta

Kontrolden geldik az önce. Gelişimleriniz harika, herşey olması gerektiği gibi. İşler yolunda olmasına yolunda ama, bu kontroller beni gerim gerim geriyor, doğal botokslu oldum valla sayenizde… Doktorun o ekrana uzuuuuun uzun baktığı o dakikalar ve o sessizlik beni deli ediyor! Dayanamayıp sordum en sonunda “Bir sorun mu var, bu susuş beni korkutuyor?“. Güldü doktor, “Hayır, bende astigmat var da, görüntüleri seçmeye çalışıyorum” 🙂
Üç bebeği ayrı ayrı incelenmesi zaman alıyor haliyle, kollar bacaklar hep üstüste 🙂 Benim endişelendiğimi öğrenince artık sesli düşünmeye dikkat etti doktor amca: “Bu kafanın devamı nerde, hooop işte burda…Bu ayaklar kimin, hıh onun vücudu burdaymış… Bir sürü kol bacak var burda kafam karıştı 🙂

Herşey yolunda gittiği için kontroller eğlenceli geçiyor böyle. Cinsiyetler bir kez daha doğrulandı artık dönüş yok :p “Bu kızın sağında solunda doğuştan iki koruması var” diyor doktor. Ah kızım bu durum senin için bir şans mı yoksa dezavantaj mı bilemiyorum (aslında biliyorum da dilim varmıyor 🙂 )

Şimdilik erken doğum riski de yok, telaşlanma, dese de, çektiğim sıkıntılar yüzünden hep biraz tetikteyim, elimde değil. Başlangıçtan bu yana sadece 1 kilo aldığım için de biraz fırça yedim ama, sizin kilolarınızın güzel olması sebebiyle affolundum. Tahlil sonuçları ise bayramdan sonra…

Haydi sen de bir şey söyle :)

