İŞLER ZORLAŞIYOR/19.Hafta

Maceramız gitgide zorlu bir hal almaya başladı. Henüz hamileliğin 5.ayına yeni girdik ama ağrıların ve kasılmaların şiddeti her geçen gün artıyor. Bir anda taş kesiliyorum ve 5-10 saniye nefes bile alamıyorum!..Biraz ayakta kalırsam hemen ağrı çanları çalmaya başlıyor. Sıcak su torbası en yakın dostum oldu… Bazı akşam babanızla ya da Özlem teyzenizle (yani göbekli insanlar olarak) sitenin çevresinde (güya) yürüyüşe çıkıyoruz. Ama ben çoğu kez 1.turu bile tamamlamayamıyorum ağrıdan. Sanırım yürüyüş de yapmamam gerekiyor.. (canıma com com)

Öte yandan hareketleriniz artık görülmeye de başladı. Karnımın üstünde dalgalanmalar ve sivrilmelerle belli oluyorsunuz artık. Ama bu nadir olmayan anı ne hikmetse bi türlü babanıza izletemedik. Babadan çekinip o bakınca hemen uslu çocuk rollerine giriliyo, tabi burda bi anne mi var ne var sallayan yok… :p

Üçüncü isme hala karar verilmedi(daha aylar var sanki tek derdimiz oydu) Berşan ve Mirza isimleri dolaşıyor evde bu aralar. Sanırım ikisinden biri olacak. Neyse, neye karar verdiğimizi siz doğunca kulağınıza söylerim ben sizin merak etmeyin :p

Reklamlar

2 thoughts on “İŞLER ZORLAŞIYOR/19.Hafta

  1. bu arada kaçıncı ya bu? yazıların bir yerine de şu kadar hafta /ay oldu gibi yazsana. kasılmaları okunca bi fena oldum… o yuzden merak ettim kaçıncı ay bu diye?

Haydi sen de bir şey söyle :)

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s