HEDEF 37!/19.Hafta

Şu bizim üçüz anneleri grubu olmasaydı ne olurdu acaba halim? Bütün gün evde oturup örgü örmekten ya paslanır, ya da sıkıntıdan patlardım heralde (bizim evde bi patlama olsa parça tesirli yünler savrulur heryere 🙂 )

Çoğul gebeliğin birincil sorunu erken doğum riski. Üçüz annelerinin en fazla 36.haftayı görmesi mümkün (istisnalar vardır muhakkak) Biz de motivasyon olsun diye 37.haftayı hedef belirledik, daha önce doğurmak yasak!(Doğuran geri koyacak içeri) 🙂 Bu fikri ortaya attım ya, kesin herkesten önce yine ben doğururum!..

Bu sıkıcı yaz günlerinde en yakın dostum komşu Özlem teyzeniz. İki koca göbekli hemen hergünü beraber geçiriyoruz. Nasıl olsa hergün beraberiz, elden gelse birinizi çıkarıp ona vericem durum eşitlensin bari, o derece 🙂 Bu arada kadınların hamilelik sohbetleri ne bitmez tükenmez, -erkekler için- çekilmez sohbetlermiş, bunu anladım. İki koca göbek bir araya gelince hiç konu sıkıntısı çekmiyo bır bır bır bır bır….. 🙂

Cinsiyetler belli olduğundan beri isim telaşına düştük. Ben düştüm daha doğrusu. Babanızın bu konuya pek karıştığı yok. Daha doğrusu karışsa bile gene benim bildiğimi okuyacağımı bildiğinden olsa gerek, hiç ses etmiyor. Bir kaç isim söylemişti başta ben beğenmedim diye bana bıraktı. Benim iki ismim bekarlığımdan beri halihazırda. “Gülce” ve “Bertuğ” . Üçüncüyü de ayıp olmasın diye babanıza bırakmak gerek ama gene benim beğenmediğim bir sürü isim getirir diye önlem almayı düşünüyorum. Birkaç isim bulup içlerinden birini babanıza seçtiricem. Boşluk doldurma değil, çoktan seçmeli yani… 🙂

Reklamlar

Haydi sen de bir şey söyle :)

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s