YALNIZ DEĞİLİZ/17.Hafta

Söylemeyi unuttum. Ben bir grup keşfettim Kadınlar Kulübünde, “2011-2012 Üçüz Anneleri”…

Üçüzlere hamile olduğumu duyan herkes tarafından uzaylı muamelesi görüp, normal anne adayları arasından ister istemez soyutlanıp, kendimi çok yalnız hissettiğim şu sıralar, benim gibi insanların olduğunu görmek ne iyi geldi… Benimle aynı kaderi paylaşan, aynı duyguları, merakları, korkuları, heyecanı, farklılığı yaşayan kadınlarla bilgi alışverişinde bulunmak harika! Artık yalnız değiliz minik kuşlarım. Aynı dönemde bu deneyimi yaşayan yaklaşık 10 kişiyiz. Ama doğum yapmış ve çocukları çeşitli yaşlara ulaşmış üçüz annelerinin sayısı şaşırtıcı derecede fazla. Bu kadar çok olduğumuzu bilmiyordum! O gruba da üyeyim ama şimdilik ordaki konuşmalar çok uzak bana : “Sen hangi bezi kullanıyorsun?”,”Ayy falan mama bizimkileri ishal etti!”,”Kaç cc yiyor sizinkiler?“,”Bizimkilerin kavgası hiç bitmiyor!“….. 🙂 Şimdilik beni en iyi oyalayan ve sosyalleşebildiğim tek ortam burası. Yaz cayır cayır… Üçüzlere hamile bir hatun olarak bana kırıp dizimi evde oturmak düşüyor bana  mecburen… Özellikle de, anneanne tatilimizde, serseri gibi gezip tozmaların neticesi olan o korkudan sonra… Ama tabi yine babanızla haftasonu gezmelerinden kaldığımızı sanmayın, kapalı mekanlar olması şartıyla.. (hiç önemi yok ben de bol bol alışveriş yaparım :p)

Bunların dışında günlerim hep evde, klimanın altında akşama kadar size örgü örmekle geçiyor. Her modelden 3 tane yapmaya kalkınca seri üretim örgü makinesinden farkım kalmadı 🙂

3 thoughts on “YALNIZ DEĞİLİZ/17.Hafta

  1. mrb rabbim seni ve yavrularını korusun
    bende üçüzlerime hamileyim yatarak hiç bir günümü geçirmedim acaba yanlışmı yapıoyrum beni biraz bilgilendirir misiniz bu süreçte neler yapmalıyım yürümenin gezmeenin bir sakıncası olurmu ne bileyim oturup kalkmalar şimdiden teşekkürler

Haydi sen de bir şey söyle :)

