İÇİM KIPIR KIPIR/17.Hafta

Bebeklerinin hareketlerini hissetmeye başlayan anneler “İçimde kelebekler uçuşuyor sanki!” falan diyor ya, ben de hep o duyguyu merak eder dururdum. Hamileliğin başından beri de kelebekleri bekledim durdum, gece yatıp kendimi dinlediğim zamanlarda. Sonunda bişeyler geldi gelmesine de, bunlar kelebek değil yaw olsa olsa üç koca güvercin olur, ne bileyim sincap olur, hızla koşan tavşan olur, bizzat bebekleri getiren leylek olur ama kelebek olmadığı kesin. Bu kadar gürültü, tantana, fıkır fıkırlık olur mu arkadaşlar biraz yavaş yahu?! 🙂

Hareketlerin belirginleşmesiyle(!) birlikte hamileliğim (özellikle de üçüz hamileliğim) daha bir somutluk kazandı. Cinsiyetler de netleşti artık, tabi ki anneniz yine yanılmadı, daha önce de söylediğim gibi sonuç: bir çiçek, iki böcek 🙂 Şimdi sıra yeni meraklara geldi, gözleriniz, saçlarınız, yumuk yumuk elleriniz… Nasıl bebekler olacaksınız, kime benzeyeceksiniz? Babanızın gamzesini de çaldınız mı? Hayal etmeye çalıştıkça merak ve sabırsızlık artıyor…

Bir yandan sizinle tanışmak için acele ederken, diğer yandan başıma geleceklerden çok ama çok korkuyorum! Aklıma geldikçe kovabilmek için kendimi  hep bişeylerle meşgul ettiğim ama ne kadar bastırsam da aslında hep aklımın bir köşesinde duran sinsi bir düşünce bu, üçüzlere bakabilmek!…

Tek çocukla bile canından bezmiş insanların densizce gözümü korkutmaları da yangını körüklüyor habire!… Beni teselli edenlerinse söyleyebilecekleri tek güzel şey: Ne güzel bir kere de büyüteceksin işte… Evet bu çok avantajlı bir durum gerçekten, ama geri kalan her durum benim aleyhime…

İkiz bebekleri olan doktorum bile beni teselli edeceğine, gözümü korkuttu son kontrolde! “İkizleri olanların işi iki kat zorsa senin üç değil, DOKUZ kat zor… diyerek… Sağol doktor cıvanım, içime su serptin valla…

Çok zor bir sınav beni bekliyor, biliyorum. Şimdilik bilmezden gelmek istiyorum…

(Geçen günkü kontrolde sonunda renkli ultrasondan, enazından birinize ait bir görüntü alabilmeyi başardık. Suratsız kızımın ilk görüntüsü 🙂 )

Reklamlar

Haydi sen de bir şey söyle :)

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s