ÇİÇEKLER VE BÖCEKLER/13.Hafta

(Dokuz aylık demeyi çok isterdim ama) malesef kaç ay süreceği bilinmeyen anne karnı serüveniniz devam ediyor. Henüz maceranın çok başlarındayız. Her hamilenin kaderi olan “Bunlar senin iyi günlerin” söylemleri başladı Allahıma bin şükür! Aman bunlardan eksik kalıcam diye ödüm patlamıştı! 🙂

Bulantılar bitti! işte asıl buna çok şükür! O neydi arkadaş ekmekten, sudan  tiksinir mi insan? ‘Sudan sebep’ dedikleri bu mu acep? 🙂 Ara ara yoklayan ağrılar ve kramplar dışında hiç bir sorun yok. Keyifli dilimindeyiz hamileliğin. Bu yaz sıcağında akşama kadar klima altında pinekleyip ne yesem diye düşünen annenin karnından, dallı budaklı üç meyve ağacı olarak doğacağınıza dair düşüncelerim var. Sabah uyanır uyanmaz buzdolabına koşup, “Son bir tane şeftali kalmıııışşşş!” diye bir panikle kocasını ararsa bi gebe, e tabi bu sonuç da kaçınılmaz olur…

Ne diyecektim ben yaw..(Önce başlığı atıp sonra yazıya başlıyosun madem, başlına sadık kal. Hiç olmadı bir iki cümlede geçir ki ayıp olmasın!) Evet çervremdeki herkesin bugünlerde en büyük merakı cinsiyetleriniz. ‘Kaç çiçek, kaç böcek‘ olduğu 🙂 Ben bile o kadar merak etmiyorum yahu. Biliyorum çünkü 🙂 Böyle deyince gülüyolar ama biliyorum işte, iki erkek, bir kız. Tabi ki bu bir istek değil, yalnızca bir tahmin. Ama ne istersin diye sorsalar yine böyle derim sanırım(e o zaman bu aynı zamanda bir istek de oluyo :S) Niye öyle istediğimin de bi açıklaması var elbet: Şimdi iki kız ve bir erkek olsa, kızların oyunları ve arkadaşlığı zıpırdak erkek doğasını sıkabilir. Ya da feminen bir erkek çocuk potansiyeli artabilir. ‘Kızların arasında kızılcık bebek’ paranoyası yani. Ama iki erkek olursa, onlar bi güzel kudurur, araba sürmeydi, kanepelerden atlamaydı, yerlerde yuvarlanıp boğuşmalardı derken kendi hallerinde takılır, kızıma da ben arkadaşlık ederim birlikte evcilik oynarız gibi hayallerim var. Kızın iki oğlan arasından ‘erkek fatma’ çıkma ihtimalini niye hiç hesaba katmıyosam?

Bir de üçününüz aynı cinsiyetten olma ihtimali var tabi. Bu hiç düşünmek bile istemediğim bir kombinasyon. Olursa, hayırlısı ile gelsin, başım gözüm üstünde. Ama ben biliyorum, iki böceğim, bir çiçeğim olacağını 🙂

4 thoughts on “ÇİÇEKLER VE BÖCEKLER/13.Hafta

  1. ahahaha:) bu satırları kızınla evcilik oynarken bi daha oku… sonra acaba bi kız daha doğursam da bu ikisi oynasa bende azıcık nefes alsam dersin:))) ne dilersen o gelir…

Haydi sen de bir şey söyle :)

