ÇİFTE SÜRPRİZ! (Çift’e değil, ‘Çifte’) :) /5.Hafta

Benim için asıl dönüm noktası bugün…

Minik kuşun içerde yalnız olmadığını öğrendim. Daha doğrusu bir değiliki‘ miniğim olduğunu!..

Bu müjdeli bir haber mi, bilmiyorum… Kafam hala çok karışık, duygularım altüst…

İtiraf ediyorum, bu haberi alınca hüngür hüngür ağladım, hemen oracıkta. Şoka girdim. Eve gelene kadar da geçmedi. Yol boyu babanız teselli etti, eve gelince annem ve Özlem teyzeniz. (Teselli de olmadım ayrıca)

Sakinleşip düşündükçe idrak edebiliyorum durumu. Özellikle fotoğraf çekinir gibi yanyana duran iki noktacığın verdiği o poza baktıkça… Yanyana iki elma çekirdeği

Minik kuşlarım, umarım verdiğim bu tepkileri anlayacak halde değilsinizdir. Sizi üzdüğüm için çok pişmanım.

O ruh hali çoktan geçti, babanızdan “üç” kişilik ilgi beklentisi triplerine girdim bile çoktan. 🙂

Zorlu bir süreç bizi bekliyor…

Haydi sen de bir şey söyle :)

