UZUN ZAMANDIR BEKLENEN MİSAFİR/3.Hafta

Bu tarih belki de benim için bir dönüm noktası!…

Aylarca çekilen çilelerin, verilen emeklerin, beslenen umutların tomurcuklandığı gün…

Miniğimin varlığını öğrendiğim gün!…

Testte pozitif sonucu gördüğümde hıçkırıklara boğuldum. Bu testi saklıyorum, babanın tüm itirazlarına rağmen…:) (iğrençmiş,nesi iğrenç, ben onu bi güzel bantladım paketledim :))

Yine de varlığına dair umutlanmak için kanda gebelik testinin sonucunu bekliyorum. İçimde hala bir tedirginlik ve korku var…

2 thoughts on “UZUN ZAMANDIR BEKLENEN MİSAFİR/3.Hafta

Haydi sen de bir şey söyle :)

