HAZIRLIKLAR/22.Hafta

Yaşasın bebek alışverişi! Hehehe, ne eğlenceli bir şey! Minik minik çoraplar, pijamalar, pantolonlar, zıbınlar… Her dışarı çıkışımızda mutlaka size bir parça eşya almadan dönemiyorum eve. Bu durum en çok babanızın kesesini ilgilendirse de, ondan bir itiraz gelmediğine göre sorun yok demektir.. :)

5.ayınız dolmak üzere. Odanız için mobilyacıya harika dolaplar yaptırıyoruz. Çizdik, kapak modellerini seçtik. Benim gibi müşteri olmaz olsun, adamın her işine burnumu sokuyorum. Orasını şöyle yapma, bu böyle olsun… Arada bozulur gibi olursa, “E ben de mobilyacı kızıyım, anlıyorum bu işlerden” deyip lafı adamın ağzına tıkıyorum. Al eline çekiç, iki çivi çak dese yapabilecekmişim gibi..:)

Benim bu bebek alışverişi sevdamı her fırsatta dizginlemeye çalışan iki tane anne kişisi var. Bu aneler, “Aman kızım, göz olur, söz olur, nazar olur, uğursuzluk olur…” gibi korkutmaları sıralamak suretiyle, benim size çok eşya almamı engellemek adına ağız birliği etmişler. Tabi ki bu yıldırma politikası pek sonuç vermiyor, ben onlardan gizli gizli -kocamın da kışkırtmalarıyla :)- alıp kaldırıyorum çaktırmadan. “Benim bebelerimin de bi eksiği olmasın neneleri!” demek istiyorum ama onlar da haklı, sıra dışı bir gebelik, riskli bir doğum, yatıp kalkıp dua ediyorlar, korkuyorlar her şeyden. Ses etmiyorum ben de. Alışverişe devam.. :)

Haydi sen de bir şey söyle :)

